Risk Training part 1

Risk training part 1

The risk assessment must be completed before the knowledge and driving test. A completed risk education is valid for five years.

We hope that after completing the risk training with us, you will not put yourself or others in danger by driving under the influence or tired. In addition, we also hope that you yourself will be able to influence people you know not to drive under the influence or tired either.

IF YOU ARE GROUP OF 3 OR MORE, WE KAN HAVE THE CLASS ANYTIME!

Wednesday 8/5 17:00-20:30

Tuesday 4/6 17:00-20:30

Tuesday 25/6 kl 17:00-20:30

Risk training part 1 contains

Cancellation of risk training

At least 24 hours of cancellation before starting is not charged, otherwise, the full price is charged. The course is paid according to the instructions in the email confirmation you will receive in connection with the booking. The reception checks bookings daily and cancels the customers who have not paid for their place. Uncertain? Contact Us! If you are a group of 3 or more, we can have the class on an earlier date then the ones on our website. Contact us and we will help you with that!

Next occasion

Book NOW

Prisvärda

Att ta körkort innebär för de allra flesta en betydande investering, både vad gäller tid och pengar. Därför vi på Lindbackens Trafikskola gör vårt yttersta för att göra din. väg till körkortet så enkel och prisvärd som möjligt

Pedagogisk

Under årens lopp har vi hjälpt hundratals elever på vägen mot körkortet. Våra körskolslärare är välutbildade, erfarna och villiga att få hjälpa dig med att ta körkortet i en positiv anda. Vi lägger alltid eleverna i centrum och anpassar vår utbildningsmetod efter elevens behov

Lättillgänglig trafikskola

Det är ganska lätt att ta sig till vår körskola.

Våra lokaler ligger i Uppsala Centrum, 7 minuters promenad från Centralstationen och ett stenkast från Transportstyrelsens lokaler, och vi ligger även mitt i uppkörningsområdet.

Miljömål och miljöpolicy

Lindbackens Trafikskola har utbildad personal inom miljökörning och vi arbetar aktivt med miljön i åtanken och med nollvisionen som bas så att vi kan utbilda en miljömedveten och trafiksäker blivande förare.
Vi på skolan har som mål att vidareutbilda all personal på skolan genom att gå på fortbildningskurser så mycket vi kan.

Vår policy

Vi på Lindbackens Trafikskola har noll tollerans gentemot alkohol och droger.
På vår trafikskola är alla välkomna oavsett ålder, kön,sexuelläggning,religion, etnicitet,m.fl.

Betalningsalternativ

Bg: 5675-2306