Riskutbildning del 2
Halkbana

Riskutbildning del 2 - Halkbana

Del 2 handlar bland annat om hastighet, säkerhet och körning vid olika väg- och väderförhållanden. Halkbana ingår i den här delen.

Riskutbildningen gäller till den dag du tar ditt körkort eller i högst fem år. Tänk på att utbildningen för motorcykel inte gäller för personbil.

Avbokning riskutbildningar

Minst 24 timmar avbokning debiteras inte, annars debiteras fullt pris. Kursen betalas enligt instruktionerna i mejlbekräftelsen du kommer att få i samband med bokningen. Receptionen kollar bokningar dagligen och avbokar de kunder som inte betalat för sin plats. Osäker? Kontakta oss!

Utbildningstillfällen:

Boka nu.......

Prisvärda

Att ta körkort innebär för de allra flesta en betydande investering, både vad gäller tid och pengar. Därför vi på Lindbackens Trafikskola gör vårt yttersta för att göra din. väg till körkortet så enkel och prisvärd som möjligt

Pedagogisk

Under årens lopp har vi hjälpt hundratals elever på vägen mot körkortet. Våra körskolslärare är välutbildade, erfarna och villiga att få hjälpa dig med att ta körkortet i en positiv anda. Vi lägger alltid eleverna i centrum och anpassar vår utbildningsmetod efter elevens behov

Lättillgänglig trafikskola

Det är ganska lätt att ta sig till vår körskola.

Våra lokaler ligger i Uppsala Centrum, 7 minuters promenad från Centralstationen och ett stenkast från Transportstyrelsens lokaler, och vi ligger även mitt i uppkörningsområdet.

Miljömål och miljöpolicy

Lindbackens Trafikskola har utbildad personal inom miljökörning och vi arbetar aktivt med miljön i åtanken och med nollvisionen som bas så att vi kan utbilda en miljömedveten och trafiksäker blivande förare.
Vi på skolan har som mål att vidareutbilda all personal på skolan genom att gå på fortbildningskurser så mycket vi kan.

Vår policy

Vi på Lindbackens Trafikskola har noll tollerans gentemot alkohol och droger.
På vår trafikskola är alla välkomna oavsett ålder, kön,sexuelläggning,religion, etnicitet,m.fl.

Betalningsalternativ

Bg: 5675-2306